top of page
AW_09_022_300dpi.jpg

FLEYE Copenhagen

Skræddersyede influencer marketing kampagner

En ny webshop var omdrejningspunkt for en målrettet influencer marketing indsats, der taler til modeinteresserede. FLEYE Copenhagen ønskede at sætte fokus på deres nylancerede webshops gennem udvalgte og relevante influenter.

 

Gennem strategiske influencer samarbejder med bl.a. Emily Salomon, Cathrine Wichmand (Rockpaperdresses), Danica Chloe, musikalsangerinde Maria Lucia og rejsebloggere Sidsel & Lasse blev der skabt skræddersyet og personligt content, som resulterede i positiv engagement på sociale medier og øget trafik til webshoppen.

 

Ydelser: Influencer marketing, sociale og digitale medier.

Skærmbillede 2021-06-14 kl. 18.10.59.png
Skærmbillede 2021-06-14 kl. 18.10.32.png
Skærmbillede 2021-06-14 kl. 18.11.50.png
Skærmbillede 2021-06-14 kl. 18.12.05.png
Skærmbillede 2021-06-14 kl. 18.10.08.png
Skærmbillede 2018-12-10 kl. 09.26.31.png
Skærmbillede 2018-12-14 kl. 11.28.48.png
Skærmbillede 2018-12-10 kl. 09.21.18.png
bottom of page